پارت ۱۴ کپشن

پارت ۱۴ مینو : سلام ترانه خوبی ؟ _ سلام آره عزیزم ببین منو امیر فردا میخواییم بریم با امیر حلقه بخریم اگه دوست داری تو و رهامم بیا _ آره چرا که نه ! فقط دیر نکنیدا ساعت ۵ بیایین !! _ باش ساعت پنج اولین طلا فروشی رو رفتیم و بهترینننن حلقه رو انتخاب کردیم اومدیم خونه فردا عروسی و عقد بود دیگه رفتیم حاضر شدیم حاج آقا _ بار سوم میپرسم وکیلم؟ ترانه _ عروس رفته گل بچینه ! مینو : با اجازه بزرگتراااا بعلهههعع مبارکهههههعههههه پارت ۱۴ پارت ۱۵ مهمه فردا مینویسم میزارم باای

 3 سال پیش

پاسخ به

×